Anopin kanssa on muisteltu hänen anoppiaan, miten tämä nimilaputti läheisiltään saamansa lahjat valmiiksi kuolemansa varalta. Sieltä sitten jokainen sai takaisin antamansa lahjat, kun hänestä aika jätti. Silloin kerroin anopille myös yhdestä hänen peltirasioistaan, jollaisen joku esitteli kirppislöytönä blogissaan. Laskimme leikkiä, että jos hän alkaa nimikoida omaisuuttaan, niin siihen peltirasiaan voisi laittaa minun nimeni valmiiksi. Hymy Tänään anoppi soitti, ja kyseli poskionteloideni tilaa, ja samalla onnitteli syntymäpäivän johdosta. Ja mainitsi, että olisi hänellä pieni pakettikin minulle ollut, jos joku sattuisi 4 kilometrin päässä kirkonkylällä liikkumaan, niin voisi sen noutaa. Poika lähti parturiin ja postiin ja haki - ei niin pienen paketin.

1274804058_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

I once had a chat with my mother-in-law about her mother-in-law who used to label all presents that she got from her family with the name of the family member, so when she died everybody could get back the things they had given to her. We joked with her about a particular plate-box of hers and I said that if she should start to do the same way, she could label it with my name. Hymy Well, today she called to ask how my sinusitis was doing and also congratulated me on my birthday. She lives about 4 km away and told that she had a small present for me as well, so if anybody of us would come over he/she could pop in and fetch it. Our son did and came back with a present not so small.