Sain jo aikaa sitten Irmalta valokuvahaasteen, mutta apatia-aika on lykännyt siihen(kin) vastaamista. Nyt ryhdistäydyn ja hoidan asian mieltä painamasta.

Haasteessa tulee siis ottaa neljännen kansion neljäs kuva, ja kuinkas ollakaan, minulla se osuu Azorit-nimiseen kansioon. Mutta itse kuva on melkoinen yllätys - se ei suinkaan ole Azoreilta, vaan sattui olemaan kamerassa siirtämättä, kun matkaan lähdimme. Kun sitten palattuamme siirsin kuvat tietokoneelle, niin alussa oli muutama ihan kotimainenkin otos. Ja tämä oli se neljäs.

1302809251_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siippa oli elokuun lopulla puutarhatöissä, ja kun satuin piipahtamaan ulos, hän kohta kiikutti nähtäväkseni tämän pienen hiirenpoikasen. Vaikken noista otuksista sisäoloissa piittaakaan, niin kieltämättä se oli niin syötävän suloinen, että oli pakko kiirehtiä noutamaan kamera ja ikuistamaan se jälkipolville.  Mittakaavaa antanee raavaan miehen kämmenselkä, josta tuo poloinen peittää n. 1,5 rystystä...Hymy

Minun pitäisi lähettää haaste edelleen neljään blogiin, mutta enpä taida keksiä kenelle. Tehdään vaikka niin, että jos jotakuta lukijaa kiinnostaa ottaa haaste vastaan, tästä voi napata sen ihan vapaasti!

*****************************

It's already some time ago that I got a photograph challenge from Irma, but my apathy has postponed answering to it - as has happened to numerous other things that I'm still only planning. Now I finally decided to take care of it in order to get rid of my quilty conscience. I am to take fourth picture out of my fourth file of photographs and explain it. Well, in my case the fourth file is called "The Acores" but the fourth picture isn't from there. It just happens to be in that file because it was in the camera as we began our journey. And as we returned home and I transferred all the pictures from my camera into the computer, it landed among Acores pictures eventhough it is taken at home in Finland.

The picture was taken at the end of August as my DH was working in the garden. I popped out for a moment and he came to me with this tiny baby mouse. Eventhough I'm not too keen a mouse friend, this little baby one was so cute that I hurried to get my camera to get some pictures from him/her. DH's manly hand gives you some kind of scale as to the size of it - barely reaching over 1,5 knuckles...Hymy

I'm supposed to pass the challenge further to four other bloggers. Since I don't quite know to whom I could send this one, feel free to take the challenges if you're interested!