Ihan ompelematon en kuitenkaan ole ollut, ja nyt kun tulin käymään kotona, sain aikaiseksi kuvankin ainokaisesta aikaansaannoksestani.

1307536599_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Materiaaleina ovat vanha, kukkakuvioinen verho ja puuvillainen pyykkinaru, jota yllättäen löytyi Karnaluksista. Kurssilaiset ompelivat kulhoja pari viikkoa sitten, ja silloinen demoni sai nyt tällaisen muodon, kun halusin kokeilla noita "reikiä". Pari kurssilailsta oli löytänyt myös vaihtoehtoisen materiaalin keinokuitunyöristä, jota saa 75 metriä alle kympillä. Se vaikutti juuri sellaiselta, että siitä voisin toteuttaa kassihaaveeni...

*******************

I haven't been completely unsewn, so here is picture of a clothesline bowl that I sewed last weekend. I wanted to try and make some "holes" into the bowl, and it was not difficult at all. My material for the bowl was an old flower patterned curtain, and I happened to come by some more cotton clothesline from Tallinn during our March trip. My students sewed bowls two weeks ago, and my bowl is the result of the demo I gave them. Couple of students had also found an alternative material for the clothesline. It's a little lighter since it is polyamide or polyester, so it might be just the one for my bag project...