... että kun olisi oikein paljon tärkeää tehtävää, kuten siivous, pakastimen sulatus, jouluvalojen esillehakeminen, joulukorttien tekeminen ja lähettäminen ym. ym. ym., niin sen sijaan huomaattekin nyhräävänne jotain aivan toisarvoista?

1291476858_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä minun aikaansaannokseni eilen illalla ja tänä aamuna... Löysin "arkistoistani" kolme styroksipalloa, jotka ovat halkaisijaltaan 8 cm aiempien seitsensenttisten sijasta, ja päätinpä sitten kokeilla, minkäkokoisilla tilkuilla niitä pitäisi tehdä. Vastaus on 2,5" eli n. 6,3 cm.

Ylpeänä voin toki todeta, että tänä aamuna tuli toki sentään pakastin sulatettua, mutta kaikki muu onkin sitten niin sanotusti vaiheessa...

***************************

... that when you should be doing a lot of very important things like cleaning the house, de-icing the fridge, setting up Christmas lights, making Christmas cards and sending them etc. etc. etc., you instead get stuck up with a totally minor, unimportant task? Well above you'll see what I've been doing yesterday evening and this morning: finding out what size should the patches be for a styrofoam ball that is a bit bigger than the ones I've done sofar. I found three balls with 8 cm diameter from my "archives", and now I'm pleased to tell that 2,5" patches work well for them :)

To prove that I've not totally wasted my time today, I'm pleased to announce that I've de-iced my fridge as well, But everything else is still waiting for my inspiration...