Kuvaa laittaessani tiesin, että arvoitus on helppo. Kuvassa oli kuitenkin yksi sellainen yksityiskohta, jonka havaitsin vasta kuvia koneella käsitellessäni. Mikä on tuo pyörylä keskellä pölliä?

1269028385_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pöllin keskusta on vasemmalla alhaalla, ja puu oli aika paksu, joten kuorikerros ei ole lähelläkään pyörylää. Oksa tuo ei mielestäni voi olla, koska se kulkee puussa vääränsuuntaisesti. Onko tuo puu siis joskus nuorempana kasvanut toisen puunalun ympärille? Outoa... Yllättynyt

*************************************************************

I knew that my picture quis was relatively easy this time, but I wanted to show that particular picture because of the odd thing I noticed in it when I transferred the pictures into my computer. The round part that I've circled - what is it? In my opinion it cannot be a branch since it is not going into proper direction for it. And it is way too far from the bark of the tree as well. Could it be that the tree has taken over another younger tree and grown around it? Weird... Yllättynyt